tisdag 10 november 2009

Lycklig och förvånad

Egentligen har jag det oförskämt bra. Jag går den utbildningen jag vill, jag bor i ett mysigt rum några minuter från skolan, jag har en underbar familj och en fantastisk pojkvän, min bästa vän bor i huset jämte, jag har rest och kommer fortsätta resa, och en massa andra bra saker som gör mig glad. Det var vad jag tänkte på igår innan jag somnade. Dels för att jag kom på hur bra jag faktiskt har det men också för att jag skulle få reda på ett tenta resultat idag som jag var säker på att jag skulle misslyckas med.


Idag har jag kollat sidan, där resultatet skulle visas, ungefär 20 gånger. Tillslut fanns ett resultat, jag ville bara se att jag var underkänd och sen strunta i det fram tills jag skulle skriva omtentan. Men jag var godkänd. Jag blev helt chockad. Är fortfarande det. En sten föll från mitt hjärta (är det så man säger?). Så till den listan jag skrev innan kan vi tillägga att jag är smart.


Jag är lycklig. Men lite förvånad...

Inga kommentarer: